lørdag 29. august 2020

Kremtur

Ved Fossedalsfossen i dag

Utløpet av Atlevatnet

Atlevatnet med Fløyen Nonsholten og Driveknolten mot høgre

Nipebu

Øvre Fossedal og Nordre og Søndre Kringla

Fossedalsfossen

Nedre Fossedal 

Frå Dalsfjordbrua ser vi m.a Fossevika, Kringla, Blegja og Laukelandshesten 

I dag tidleg gjekk eg den fantastiske runda som vist på bildelinken under. Start i Rivedal ca 08.15. Kyrne kosa seg inne ved elva i Vagstaddalen. Elles var det noko vått inn over. La Sportiva Raptor skorna sat likevel bra på dei våte steinane. Og dei heldt seg faktisk tørre heilt til Fossedalsvatnet. I all væta som var på ruta.... 

På Nipebu var det folk som hadde vore opp på dugnad. Eg slo av nokre ord. Men gjekk så vidare Massbu-ruta til kloppa på sørenden av Krokavatnet og ned i Øvre Fossedalen. Deretter strake vegen til vassenden på Fossedalsvatnet, der eg tok meg eit par skiver ved fossen. Sjølvsagt med nokre fotostopp undervegs. 

I Nedre Fossedal var de ikkje folk etter det eg kunne sjå. Etter nokre bilder gjekk eg så til Fossevika og stien til brua. Her traff eg folk. Og fekk meg ein hyggeleg prat med eit "kjendispar" på veg til Brendeheiknappen. 

Frå brua til Dale og Allmuen er no i grunn verste stykket å gå på denne ruta...😎Her hadde eg avtalt ein kopp kaffi med broder Sigvard. Han køyrde meg så til Rivedal igjen etter bilen. Fantastisk flott tur. Delvis skya og god gå-temperatur. 


Mobildataen streike visst gjennom Fossedalen....😆
 

Ingen kommentarer: