søndag 9. august 2020

Heimefjella og Kleppenes Bruk

Dagens Toreheia...

Etter fleire våte turar på Skylefjellet sist veke, var sipregnet endeleg vekke. Ja, i går var det såvidt eg klarte å komme meg over Rindaelva. Den gjekk over alle breidder. Så i dag valde eg å gå frå Vågane til Ytrevågefjellet og vidare til Toreheia, Skylefjellet og Blåfjellet med retur heim igjen til Yndestad. Ei klassisk og fantastisk flott rute i lett og oversiktleg terreng. Beskrive mange gonger. Og med eit uttal av bilder opp gjennom åra. 


Vindturbinane på Guleslettene i Florø er eit nytt landskapselement på Toreheia.
I luftlinje er dei over 30 kilometer unna (sjå video).


Eg held alltid eit auge til sauene som går her oppe om sommaren. Dei er vane med folk og ganske så rolege. Så òg i dag. Alt vel. Og sikkert glade for litt opplett og sol igjen. For jammen har desse òg fått sin omgang med sturtebyger siste dagane.... 


Dei er glade for sol og opplett igjen...

Elles veldig kjekt å sjå så mykje folk på TiTur-posten idag. Fleire frå Dale. Som òg har vore her før. Dei skryt veldig av området og merkinga. Det gjer litt godt. 



Foto Ytrevågefjell Toreheia Skylefjellet Blåfjellet 090820

Middagen med kaffe og kake tok Olaug og eg i Holmedal på Kleppenes Bruk. Veldig kjekt. Godt med folk. Og god mat. Herleg. Fantastisk kor flott dei har fått det til i tunet med bygningar og inventar. Så her kjem vi absolutt igjen. Anbefalast!

Ein bit av Kleppenes bruk

Ingen kommentarer: