mandag 13. januar 2020

Små pensjonistmøte

Nokre striper sol rundt Lihesten (mobilfoto)

Blåfjellet i dag - forblåst og grått!

Etter ei opprydding i kjellaren vart det eit besøk hjå gjenbruksstasjonen på Olsetvikane i dag. Der opnar ein klokka 12. Og for tredje gong har det såleis passa godt med ein tur på Blåfjellet først. Fint å kombinere fleire ærend når ein først køyrer nedover. 

På Blåfjellet møter eg alltid einkvan. I dag reine pensjonistmøta. For Gunnar A. møtte eg oppe på toppen. I stiv kuling. Han på veg ned og eg nesten oppe. Vi hauka litt til kvarandre i kulingkasta, men som eg sa til han etter eit lite bèl "her er ikkje verandes for folk"... Så opp på toppen - namnet i boka - og eit par knips med mobilen - for som sagt...😊

Nede ved skoggrensa i lunare lende traff eg så på Ingvar S. på veg oppover. Vi fekk oss ein liten prat i lag. Om pensjonisttilvære og anna. Han fekk mint meg på den flotte turen vi hadde på Blegja frå Fossedalen i 2009 i regi av turlaget. Agnar og eg som turleiarar. Den turen vil eg nesten kalle for ein klassikar. Fotoalbum her. Fleire av turdeltakarane hadde aldri vore der før. 

Asbjørn Igelkjøn, Norleif Erdal
og Ingvar Solheim på Blegja i 2009


Ja, tida går. Og minnene er viktige å ta vare på. Og ikkje minst viktig er det å halde seg i form for å oppleve fleire. Som friske pensjonistar har vi rikeleg tid til det. 

Ingen kommentarer: