tirsdag 21. januar 2020

Temmeleg tøft

Dagens usminka selfie 

Moldura 

"Nytt" landskapselement i Stongfjorden... Stongsfossen t.h.
(det renn over på demma).

Størdalsstauren i dag

Tilbakesyn mot Moldura frå Størdalsstauren
No har det letta opp der oppe...!

Skålefjellet før avgang i dag tidleg



Det var ikkje berre berre på Moldura i dag. På veg oppover fekk eg på meg ei lengre snø- og haglebyge kombinert med vind som svei både her og der. Nokre minuttar var eg inne på tanken om å snu og ta direkte ut på Størdalsstauren. For i sekken hadde eg med meg nokre merkepinnar for å sette opp nede i ura. 

No kara eg meg likevel til topps - er jo litt tilfredsstillande det då må eg innrømme - men nokon verandes stad var ikkje Moldura i dag. Kaldt, surt og snødrev. Og nesten ikkje sikt. Eg venta faktisk med å kle på meg tørre og varme klede til eg kom meg ned i skjul heilt øvst i Størdalen. Derifrå og ut på stauren var det heilt piano. For då letta det (sjølvsagt) opp. Men som han sa fyren "some you win and some you lose" - neste gong er det sikkert omvendt. Eller kanskje ikkje - vèret er vrangt for tida. Eg ser somme brukar uttrykket "møkandes leie". Vel, vel det nyttar neppe verken med google eller hinmannen når det gjeld å få gjort noko med vèret... Vi får ta det som det er. Ha gode klede tilgjengeleg og komme seg ut. 

Ingen kommentarer: