fredag 10. januar 2020

Så då så...

Sola går i hav ved Værlandet i ettermiddag

Ei openbaring på veg oppover...

Så var eg der igjen...

Eg såg i sola i dag òg eg...

Etter eit oppdrag på nokre timar i Førde i dag, rakk eg ein tur ut i Holevika og oppom Høgeheia før det vart mørkt. Retteleg fint var det. Solnedgang og greier. Og rett før neste lågtrykk med regn og uvèr. Ja, her gjeld det å nytte den stunda ein får inn mellom alt skitvèret. I går var eg forresten ein tur oppom Blåfjellet nede i Askvoll òg. 

I kveld får eg sette på noko wash-in impregnering av ytterklede og puss av sko. Klar til bløyta i helga. Så var det det der med håp i hangande snøre då... og tolmod er ein dyd! Vel, det snur vel ein gong. Men eg har no sett sola i dag òg eg - så då så... 


Blåfjellet 090120

Ingen kommentarer: