søndag 19. januar 2020

Nipebu i vinterlys

Nipebu i dag

Eitrenipa, N&S Kringla
Under Fossedalshengenipa


ds
Eitrenipa, Blegja, N&S Kringla og Laukelandshesten

Langevatnet ligg spegel blankt

Sola kik fram over Heileberget
Langevatnet


Dagens selfie
Glatt ovanfor Krokavatnet


Morgonsol over Fløyen og Heileberget

I dag gjekk eg meg ein nydeleg tur på Nipebu frå Markavatnet. Delvis frose på oppover. Og spesielt ovanfor Krokavatnet var det litt glatt på berga (sjå foto). Elles var det litt tungt opp under Fossedalshengenipa då skaren ikkje heldt. Likeeins ned på sørsida mot Langevatnet og ut til Nipebu. Men ikkje verre enn at det gjekk heilt fint etter eit par pust i bakken. 

Både Krokavatnet og Langevatnet var heilt isfrie og blanke i den stille morgonen. Landskapet og fjella spegla seg perfekt i den stille yta. På høgda under Fossedalshengenipa keik så sola fram over Heileberget og Fløyen i sør. Nydeleg! Og som tenkt! For vèrmeldingane var slik at det skulle vere relativt fint på morgonen og så skye til. 



Eg var ikkje så lenge på sjølve hytta. Skreiv meg inn i hytteboka og åt meg noko lite. Så gjekk turen inn att same vegen. Og heime igjen relativt tidleg på dag...😃 

Ingen kommentarer: