tirsdag 28. januar 2020

Ei mager vintersol

On top

Soloppgang i Rivedal 

Flekkefjorden og Rivedalskletten frå Smørskornova

Klassisk utsikt mot aust
Ved demma i Rivedal


I dag gjekk turen til Rivedal. For etter å ha tenkt litt heime på turmål, fann eg ut at det var lenge sidan eg hadde gått opp skaret på austsida av Smørskornova. Det er vel ytterst få som går her (om nokon). Men sjølv synest eg dette er ei rask rute til topps. Nokon sti er her ikkje. Så ein lyt berre gå på retning opp dei to skara. (Eg gjekk ganske mykje opp her på fjelltrimmen for nokre år sidan). 


Smørskornova sett frå sør.
Ruta går opp skaret midt i bildet og vidare opp til venstre over midterste hammaren og så opp skaret mot toppen på venstre/vest sida.
(Teikna lett på frihand...)

Med nokre grader kaldare i lufta enn dei siste dagane, og med austrekk i tillegg, var det relativt kjølig her oppe i dag. Godt eg hadde teke med meg gode byteklede! Her var òg kome litt nysnø på toppen. Men det var ikkje spesielt glatt oppe i skara. (Sjølvsagt må ein trakke utom is og issvullar).

Returen tok eg vest om fjellet, over Rivedalsstølane, og kom ned att på demma og parkeringsplassen der bilen stod. Fin morgontrim! Og takk for ei "mager vintersol"...


Ingen kommentarer: