mandag 22. juli 2019

Litt sommarvått

Øyvind og Marie med Rørvikenipa bak

I bakgrunnen ser vi Eitrenipa og Fossedalshengenipa frå aust

Toppen på Høgefjellet

Sleipt ned Bjørnastigen i dag 

I dag følgde eg Marie og Øyvind på Høgefjellet i Kvammen, så dei fekk fullføre ei runde på fjelltrimmen. Det er eit must spesielt for Marie. Sjølv om ho bur i Bergen. Diplomen må på plass! 

Vi fekk på oss litt regn. Vått var det òg frå før av. Og på toppen var det i tillegg litt vind. Vèrhardt som her er. Sjølv om temperaturen var bra, blir det uansett fort kaldt i fjellet når det er slikt vèr. Med regnet vart det også glatt. Spesielt berga og steinane oppe i Bjørnastigen. Men òg i lia opp frå Rørvika. Det gjekk fint med litt varsemd. Ingen vrikka anklar eller andre mein.  Men våte vart vi på føtene alle. Som eg sa til Marie og Øyvind - eg trur aldri eg har hatt sko på føtene der eg kan gå i vått gras utan å bli våt på føtene... Iallefall ikkje mange minuttane. Ok - kanskje i gummistøvlar då. Men då blir ein våt innanfrå! 

Elles flott tur. Handshake. Og mission completed.... 😎

Ingen kommentarer: