fredag 12. juli 2019

Ei kremrute

Dagsturhytta ved Nyksvatnet


Ei ung jente hadde sprunge opp ranen på Dokka før dei vaksne....
(bilde teke med løyve)





I dag vart målekost og lakk att heime. Etter 4 dagar med merking ville eg heller gå kremruta frå Neset til Moldura. Der i frå ein tur nedom dagsturhytta ved Nyksvatnet i Holmedal for så å gå opp igjen på Dokka. Returen nord til Kalderasnipa og ned igjen via Eidsvatnet/Eidselva til Eidsfjorden. Dette er ei kjempeflott runde som fleire burde prøve. 

Skodda låg heilt i fjorden då eg starta. Men som tenkt gjekk eg rett gjennom skoddehavet oppe i Langedalen. Skodda låg då som eit lok over fjorden under meg. Men ovanfor skein sola som ho var gala.... Slik vèret er som no  er det alltid like artig at ein kan gå seg gjennom skoddehavet og opp i strålande solskin. Kjekt med god merking òg då... Og på ruta til Moldura frå Neset har Ansgar-Bjarne Høivik lagt ned ein stor innsats i merking. 

Det er godt merka frå Neset i Stongfjorden til Moldura


I Eidsfjorden passa det forresten utmerka med at bussen akkurat kom forbi. Sjåfør Dag Tore. Nett so i by`n sa vi i gamle dagar. Eg fekk såleis skyss opp igjen til Neset i Stongfjorden der bilen stod.  Kjempetur!





Ingen kommentarer: