torsdag 13. juni 2019

Pensjonisttreff ved Nipebu

Traff desse sporty damene ved Nipebu i går

Selfie må til
Idyll ved Nipebu
Idyll på ruta til Nipebu
(ovanfor kraftinteressene)



Det såg fælt ut over
myra ved Grunnevatnet

Her er doningen

Markavatnet er som Svelivatnet tappa "heilt til botnar"
- midt i viktigaste tursesongen
(Dette er Sogn og Fjordane Energi sitt virke)

Eg var ein tur til Nipebu i går. Mest for å ta ein test på fiske i Langevatnet og Nipevatnet. Det lèt eg gå forbi i stillheit. Her oppe er det gjerne litt tidleg i sesongen endå. Og vèret spelte heller ikkje heilt på lag. 

Kjekt å treffe 3 sporty damer. Pensjonisttreff midt i arbeidstida ein onsdag (ja, det tek litt tid å bli van med mitt nye tilvære).Vi slo av ein prat ved Langevatnet. Dei hadde overnatta på hytta og ville ta ein tur på Fossedalshengenipa før returen til Markavatnet. 

Slike hjulspor i myr
forsvinn ikkje så lett
Elles var det heftig helikoptertrafikk nord/sør over Krokavatnet/Fossedalen i går. Det gjekk føre seg i fleire timar. Eg reknar med at det var Sunnfjord Energi som heldt på med vekk-transportering av betongmastene til den gamle kraftlinja til Fossedalen. Den er som kjent riven. Rett skal vere rett - mastene er ikkje så gode å bere vekk heller. Vi får tru Sunnfjord Energi ryddar opp etter seg. Men det tek nok nokre ti-år før spora over myra ved Grunnevatnet forsvinn. Kva misjonen med å ¨sarve" over myra var veit eg ikkje. Trasig iallefall å sjå. For nokre år sidan la vi plank til å gå på heilt i austre kanten av myra for å skåne ho....





Etter at eg kom heim igjen gjekk turen til Sande for eit folkemøte om vindkraft i Gaular/Fjaler fjella i regi av Forum for natur og friluftsliv i fylket. Her var utbyggingsinteressenten Zephyr og motstandarar av vindkraft inviterte for orienteringar. Interessant å høyre om galskapen. 

Sveinung Vågene hadde eit veldig interessant føredrag mot vindkraft
(Mobilfoto)







Ingen kommentarer: