tirsdag 27. desember 2011

Stjernekveld på Ytrevågefjellet

Eg var egentleg ikkje tenkt å gå nokon plass i kveld. For etter ei møysommeleg reise til og frå arbeid, var eg trøytt. Den hersens Hundsåna skaper stadig trøbbel for oss pendlarar som skal til Førde her frå kommunen. I dag måtte eg ta ferja Eikenes-Dale og vice versa heim igjen. Det resulterte i 3,5 timar pendlartid. I morgon tidleg ser det visst ut til å bli på same måten.

No veit eg inderleg vèl at rette medisinen for slikt er nettopp ein fjelltur. Og etter å ha kvilt litt, såg eg stjernene funkla ned til meg. Då var eg ikkje sein i vendinga om å komme meg av stad. 

Det vart ein nydeleg kveld. Stjerneklårt heile tida, lite vind og rundt 0 grader ved bilen. Eg kom meg akkurat inn mellom to lågtrykk... Kjempetur opp og ned. Men no må eg visst skifte batteri i hovudlykta - det var lite liv i ho ned igjen...!

Nøgd på toppen i kveld



Ingen kommentarer: