fredag 30. desember 2011

Romjulsbukkar på ferde...

Mot Vevring og Naustdal frå Ytrevågefjellet i kveld.
Det raude lyset er frå Førde.

Eg fekk meg ein god latter på Ytrevågefjellet i kveld. Det var jammen kome opp skilt av meg sjølv med teksten "Gustav sin rasteplass". Bildet kjende eg igjen. Det tok eg hin kvelden. I tillegg var det kome opp skilt med fjellvettreglane. Skilta kan du sjå under her.



Ein ganske så morosam spøk tykte eg. Men berre så det er sagt: SÅ pr-kåt er eg ikkje at eg set opp skilt av meg sjølv på fjelltoppane rundt omkring. Det får halde med bloggen. Men mistanken min går i ein spesiell retning. Vi har jo nyleg sett skilt om fjellryper i Gjerdedalen, og kven som har vore på ferde der inne er rimeleg kjent. Men om dette skiltet skal ha nokon samanheng med fjellryper skal vere usagt...:-)

Elles var det ein fantastisk flott tur opp igjen i kveld. Stjerneklårt og vindstille. Eit lite dryss av tørr nysnø var kome i løpet av dagen. Fantastisk flott!
Korleis ein sigd av ein nymåne i kveld har blitt til fullmåne har eg inga forklaring på.... Mulig det har med 1/2 minutt lukketid på blendaren å gjere?

Ingen kommentarer: