tirsdag 13. desember 2011

Forventningar

Eg var på nippet til å reise på fjellet etter arbeid i dag. Med hovudlykt... Ja, eg var faktisk heim om og kledde meg om, køyrde til Osland, før eg ombestemte meg. Det kom nemleg ei solid regnbyge, og vinden dura inn i Yndestadhøgeheia, så det fekk meg på andre tankar. Eg angra litt på det seinare. For då eg såg ut om nòva igjen etter ei stund, var det stjerneklårt. Skiftande med andre ord. Men gjort var gjort, og eg slo tankane om fjell frå meg. Det skulle ikkje bli i dag. Skal du til fjells i svarte natta, i kuling og uvèr, må du vere bestemt. Det nyttar ikkje å begynne og pingle som i dag....

Reserveløysing

Dei par, tre siste vintrane har eg kjøpt meg to mål ved i skier. Veden er flott å rive seg ut over om kveldane med handsag når vèret er litt begredeleg. Men jammen minkar det på veden som ikkje er oppsaga òg no. Snart sirleg lagt opp i lader alt i hop. I tillegg til ein god del som var att frå i fjor. Ja, eg er eigar av eit heilt vedalager...! Så no er det jammen på tide med noko godt vintervèr. Som varer ei stund... Til gagn både for det eine og det andre...:-)

Ingen kommentarer: