lørdag 17. desember 2011

Mykje snø og små føter

Det har kome ein god del snø i løpet av natta...
God førjulshelg...

Ein optimistisk Peter ville vere med meg på Ytrevågefjellet i dag. På ski. Etter snøfallet i natt var eg meir enn skeptisk. Men eg fann ut at han berre fekk prøve seg... Allereie oppe ved toppen på første høgda skjønte han visst alvoret. Guteføtene vart både for små og trøtte. Kanskje ikkje så rart heller, for det var sikkert kome 20 cm snø i løpet av natta. Spora mine frå i går kveld var heilt borte. Heldigvis ordna vi det på beste måte - han gjekk ned igjen åleine og mora henta han i Vågane. 

Så då heldt eg fram åleine opp den vanlege ranen på nordsida der det ligg minst snø. Som i går kveld var det skodde og tendensar til rennefòk på toppen, så eg snudde i grunn rett ned igjen med det same.  Dagens trimtur i boks. 

I kveld reiser Peter og eg til Dale. Vi blir der til i morgon sidan Olaug skal feire 50-årsdagen sin med jentefest her heime. Akkurat det er det best å late dei få fred til - eller kanskje rettare sagt motsett...:-)

Fra Ytrevågefjellet 171211

Sola stikk såvidt fram ved Røyrbotnholten...

Ingen kommentarer: