lørdag 30. november 2019

White weekend

Kanten på Yndestadhøgeheia i dag

Vinterleg på Toreheia i dag

Dagens selfie med sjølvutløysar

Utsikt frå Toreheia

Kvitt i kvitt 
 
Mykje skiftande lys i dag

Selda
Selda



Eg gjekk turen på Toreheia og Yndestadhøgeheia i dag. Som vanleg frå dørgotta heime. Det vart ein knallflott og rein vintertur med jomfrueleg kvit og tørr nysnø. Og ikkje eit spor av tobeinte. Men i dag tok eg ikkje sjansen på å gå isen over Krikavatnet som sist. For det er no berre 5 minuttar ekstra å gå rundt. Vatnet låg drivande kvitt av nysnø. Lekkert. Men vinterbad her oppe er ikkje noko særleg.... 

Krikavatnet i dag

Det vart utruleg mykje og skiftande lys i dag. Alt etter som skyer og snøbyger dreiv inn frå havet i nordvest. Sola keik jo fram òg. Mest på returen. Rett før eg nådde toppen var det rein whiteout nokre minuttar før det igjen letta opp. Det er kjekt når vèret og lyset skiftar slik. Men å ta bilder i og av snø er ikkje alltid det lettaste ein gjer. Snøen har lett for å bli både blå, grå og rosa. 

White weekend er no flott det etter alt dette Black Friday og Black Weekend greiene. Har ikkje nytta meg av noko som helst. Når sant skal seiast føretrekkje eg no heller kvitt ene svart...


Ingen kommentarer: