tirsdag 19. november 2019

Icewalker

Øvre Fossedal i dag

Nipebu

Søndre og Nordre Kringla

Eg har i grunn aldri vore spesielt glad i å gå Vagstaddalen. Unnasols og litt einsformig. Men i dag gjorde eg eit unntak. Det er faktisk ei god stund sidan eg har gått frå Rivedal til Nipebu. 

Eg var litt spent kor glatt det var inn over. Ok. Det låg mykje is i stien. Men den gjekk greitt å gå over. Flatt som her er. Elles er det no berre å trakke ut om og finne gamalt gras eller snø og trå på. For det låg snø lenger inne i dalen. 

Utløpet av Atlevatnet
Det var ingen problem med å gå isen austover Atlevatnet mot Vårdalstølen. Raskt og greitt. Og inne i bakkane mot Nipebu fekk eg oppleve første solstrålane for dagen. Reint magisk kom strålane frå toppen av Heileberget i sør. Den drivkvite snøen stod formeleg i brann

På Nipebu bytte eg kleda på overkroppen. Å få skifte sveittevåte ullklede til tørre og varme er herleg. Rein opptur. Eg tok så peiling austover på Massbu-ruta som går mot Krokavatnet. Veldig greitt å gå over småtjerna innover. Og nådde så inn til kloppa på Krokavatnet. 

Kloppa på Krokavatnet i dag.
Eitrenipa i bakgrunnen.

Kjekt så å kome ned i Øvre Fossedalen i strålande sol. Det er på ein måte som å kome litt heim når eg kjem til Fossedalen. "Home is where the heart is"... Deretter gjekk eg på isen heile Fossedalsvatnet til endes. Luksus. Og uvant.


Øvre Fossedal


ds

Ved vassenden låg det skodde. Artig. Her hadde ikkje sola fått tak. Og i Nedre Fossedalen var det ikkje sol i det heile. Så turen gjekk nokolunde rake vegen til fjorden. Men for å seie det slik. Verste isforholda på turen i dag var nok langs Fossedalselva og ned på kleivane. Her var det ganske polert overalt. Og slik tilhøve er no er absolutt isbroddar eit must. Frå Fossevikja til Ottersteinen var det derimot mykje betre. 

Nedre Fossedal

Eg gjekk så til Dale. Meininga var å ta skulebussen til Rivedal igjen, og ta den sure spaserturen opp til kraftverket der bilen stod. Men av alle gode ting traff eg svigerinna mi Tone på sporten på senteret. Ho fiksa transporten ut igjen. Fantastisk. Flaks. Så fekk eg tid til å ordne med middagen heime òg før teateret klokka 18 i Askvoll. Jostedalsrypa passa i grunn godt for kvelden den - eg skremde opp eit par av dei på turen min i dag...

Fossedalselva

Ingen kommentarer: