lørdag 12. januar 2008

Påskestemning i Stongfjorden


Ved Atlevatnet med Heilebertet i bakgrunnen i fjor vinter

Hadde liksom førestilt meg ein lengre tur i dag etter meldingane på TV2 i går kveld. Men i dag tidleg regna og sludda det med skodde i fjellet. Det vart difor ikkje noko av langturen eg hadde tenkt på.

Men i 10.30 tida letta det og himmelen ute i havet var heilt skyfri. Sidan det var så langt på dag gjekk turen opp igjen på Skylefjellet. Eg var jo nettopp nedkomen følte eg.

Det vart ein fantastisk flott tur! Det var kome ca 15 cm nysnø i løpet av natta oppe ved toppen. Sola stakk skikkeleg gjennom skyene, og snart etter var himmelen knall blå. Diverre låg kameraet igjen heime og mobilkameraet er visst kaputt. Nysnøen var så drivande kvit i solskinnet at det gjorde nesten ilt i auga. Idyll på idyll med sol på drivande kvite toppar og vatn.

Etter eg kom ned igjen køyrde eg Peter i Grimelia til Andreas. Det var reine påskestemninga, med sol, nysnø på toppane og fleire småbåtar på fjorden. Sola bada landskapet i reint gull, og fjorden låg blikkstille med leikande solstrålar! Fantastisk...Slike dagar er til å omfavne! Ja, eg kan ikkje tenke meg finare plass å bu!

Ingen kommentarer: