tirsdag 29. januar 2008

Kunsten å leve



Kom hulder og troll
i dur og i moll
kom kjæraste du
så bygger vi bru
For venskap og fred
ta kjærleiken med


Flott kveldstur opp trimløypa. Å kor godt det gjorde å få sveitta skikkeleg ut igjen etter eit par dagar i ro! Mandagskvelden var det så ufyseleg veir med skodde og regn at eg betakka meg på å ta oppover. Eg må ha rette motivasjonan og lysta for å gå når veiret er dårleg. Stort sett går dette bra, men av og til må ein berre hive inn handkleet. Men to dagar er maks....Det er viktig å lytte til signala frå kroppen seiest det...

Det låg 1 cm nysnø heile vegen opp. Artig å sjå spora gjennom lyngen der eg hadde gått oppover. Det var ei ny svart rås der centimeteren med snø var vekke i alt det andre kvite! All den gamle snøen var vekke. Men no kjem del vel meir påfyll i natt ser det ut for. Jammen nådde eg akkurat toppen utan å nytte hovudlykta. Det er kjekt å sjå kor det lysnar for kvar dag. Herleg! Og snart kan eg vel plukke ned igjen refleksstengene mine.

Det var elles lett og fint å gå. Opplett og lite vind på toppen. Og nydeleg kveldsglød på himmelen ute i havet. (Bildet teke frå stova heime er ikkje frå i går kveld!) Stavfjorden låg nesten blikkande stille etter siste stormen. Lysa frå Svanøya og dei andre øyane i vest og nord gløda i havet. I mørket på toppen er det som om Florø ligg berre eit steinkast unna i sin lysprakt! På veg heim igjen funkla til og med ein praktfull stjernehimmel. Det vart ein nydeleg tur!

Ovanfor Rinda gjekk eg på tre hjortar i halvskyminga. Eg trur dei vart like overraska som meg, for dei vart berre ståande pal og stirre på det som gåande på 4 bein (eg m/stavar). Til slutt skvatt dei til og fòr bakom kammen aust om elva. Det er utruleg for ein fart det er på hjorten når han set av garde! Men trur du ikkje dei stakk hovudet fram igjen om kammen to gonger for å stirre meir på meg! Frå ca 50 meters avstand! Utruleg artig...Dei var jo like forvitne som røysekatten...! Korleis desse hadde overlevd jakta er meg eit under...

Egentleg er livet mykje meir sytalaust og innhaldsrikt ute i det fri enn inne på kontorstolen....Nytt å oppleve for kvar dag. Kunsten må vere å leve ut draumane sine....

Ingen kommentarer: