mandag 7. januar 2008

Issvullar


Frå Indrevågefjellet - eg måtte springe ned igjen for ikkje å mørkne ute...


Det låg ein del issvullar i stien opp på Skylefjellet i kveld. Dei glinsa bra i lyset frå hovudlykta. Spesielt nedom hytta til Skåren var det ganske mykje. Tydeleg at det hadde regna godt sidan sist eg var oppe. Væta og sitlene var deretter frosne til. Du unngår greitt isen ved å gå utom stien. Eg vil ikkje bruke isbroddane mine slik det er oppover her no. Dei blir fort utslitne eller avbrotne ved å trakke i all steinen...

Det hadde nok vore ein del trakk oppover i det siste. Mykje av ruta mot toppen var nemleg fylt med fasttrakka frosen snø, medan snøen var smelta vekk utanom stien. Snøen låg formeleg som ein buktande, lang kvit orm. Av den grunn hadde eg nesten ikkje bruk for vegvesen-stikkene med refleksane i kveld. Ikkje rart vegvesenet vil ha vekk snøen før den frys fast...:-)

På sjølve toppen var det frisk bris frå søraust med eit lett snødrev i lufta. Fin trimtur!

NB! For nye lesarar kan eg opplyse at eg ikkje har knabba stikkene som eg har merka med opp på Skylefjellet. Refleksstikkene er dei gamle, utrangerte, av bambus som vegvesenet brukte før og har skifta ut. Eg har såleis fått dei på lovleg vis...:-)


Ingen kommentarer: