torsdag 23. september 2021

Rotvelte

Dagens på Blåfjellet i blåsten...

Litt lettare i veret nokre minutt

Svanøy

Skodda sig på over Stavenesodden


Etter fleire dagar med tur på Solsidevegen, gjekk eg i dag både den og ein rundtur på Blåfjellet og Skylefjellet. På ettermiddagen. Eg kvapp bra til der stien kryssar Rindaelva. Både kor flomstor elva var, og eit tre som hadde rotvelta rett over kryssningspunktet på elva. Så først måtte eg kome meg over treet, og så den flomstore elva. Av alle ting greidde eg å balansere på wiren som er til å halde seg i. Og så kom eg meg over. Faktisk heilt tørrskodd! Utan stavane hadde det ikkje gått...!

Rotvelte over elva. Wiren mot venstre i bildet

Alternativet for å kome seg opp på fjellet denne vegen, er å gå opp Selda. For då slepp ein krysse elva. Men då må ein ned att eit stykke før ein tek opp. Her er det ganske ulendt og tilgrodd. Det var denne vegen eg gjekk ned igjen. Oppe ved elva må det uansett ryddast. Og det trengst sag til det. 

Elles fekk eg på meg ei solid regnbyge. Og vått var det over alt. Oppe på fjellet bles det i tillegg ganske så godt. Fin trimtur!

Ingen kommentarer: