tirsdag 20. juli 2021

Tolmod er ein dyd

Frå bildeserien Dalsfjorden inst til ytst 16/7

Om det har vore lite fjellturar i sommar, så har eg helde oppe aktiviteten ved å gå raske turar inn Solsidevegen til Blomberg og heim att. Sikkert over 20 gonger no. Turen tek ein god time. Bra trim i det. Under dagens forutsetnader. Vèret ser no ut til å bli litt meir lageleg framover, så då vil eg prøve meg på lengre turar igjen. Og då er Toreheia, gjerne via Ytrevågefjellet, og Moldura dei naturlege vala. Om eg tek opp igjen toppane på fjelltrimmen veit eg ikkje. Det gjekk ikkje heilt som eg tenkte her i sommar. Men kanskje kan det bli nokre turar på Vardenova i haust. Nokre runder ekstra. Eg får ta det litt etter kvart. Det viktigaste er å syne litt tolmod. Ein ting er iallefall sikkert - hausten er no finaste tida i fjellet - så det er alltid noko å sjå fram til!   

Fekk du forresten med deg stilllbildeserien frå Dalsfjorden 16/7?

Og juni i bilder?

Ingen kommentarer: