onsdag 21. juli 2021

Kjære Toreheia

Nøgde å vere tilbake her....


Del av Krikavatna og Mangevatna - 
Skylefjellet og Blåfjellet i Grimelia t.h.
Alden og Stavenesodden t.v.

Litt skodde og dis i dag...

ds mot aust - Blegja t.v.


Usedvanleg kjekt å ta turen til Toreheia i dag. Frå dørgotta heime og via Krikavatna til topps. ca 1,5 time opp. Eg har jo vore her nokre hundre gonger før då... Men slike turar er det slett ingen sjølvfylgje at ein skal vere i stand til å gjennomføre. Det kan eg skrive under på etter dei to siste månadane. Så eg prisar meg heldig som har nådd eit nytt mål i sommar. Tilbake på Toreheia! 

Litt vått i terrenget, og litt disig ute i havet i dag. Men flott vèr og nesten vindstille. Særleg bilder vart det ikkje. Eg hadde berre med meg den gamle mobilen likevel. 

Returen gjekk eg via fjellkammen i nord og til Skylefjellet. Så den vanlege ruta heim igjen. Folk såg eg ikkje. Men det gjekk ein heil del sauer vest for Toreheia.   

Film Toreheia