fredag 31. august 2018

Ei lita rastløyse

Furefjellet

Høgeheia




Ei viss form for rastløyse breidde seg i kroppen etter å ha kvilt middag i går. Det var rett og slett for fint til å vere inne. Så i 18.30 tida køyrde eg på Staveneset og gjekk meg ei runde på Stavenesodden. Først opp lia og ut på Furefjellet. Deretter austover ranane til Høgeheia. Dette er ei rute eg likar veldig godt. 

Vèret var nydeleg. Kveldssola flott inn frå vest. Litt trekk. Men slik er det oftast her ytst i havgapet. Eg såg to personar som gjekk opp den vanlege ruta på Høgeheia. Boka på Høgeheia avslørte kven. Eg veit Jonn Lien likar å gå her. Som eg har nemnt fleire gonger før - Høgeheia er lett og flott å gå på. God sti. Godt merka. Og med nydeleg utsikt. Ikkje verdas største utfordring då. Men kven har vel egentleg behov for det?

Ingen kommentarer: