søndag 26. august 2018

Bukken og sonen

Nydeleg utsikt austover frå Fossedalshengenipa i dag tidleg

Nipebu midt i bildet
(båten ligg delvis under vatn)
  
Ved demninga på Grunnevatnet

Denne eldgamle furua er prega
av tidens tann som...
han karen her...😊
Eg gjorde eit forsøk på å sjå etter bukken og sonen i dag. Eg tenkte som så at på Fossedalshengenipa er det kjempegod utsikt over det aktuelle området. Diverre låg det mykje skodde vestover då eg kom opp på morgonkvisten. Eg prøvde å vente på at det skulle lette. Men når det endeleg letta var eg gjennomfrosen. Eg fekk likevel nytta kikkerten til å fare over landskapet. Men det var som ein kan førestille seg som å leite etter nåla i høystakken. Svart som bukken er. Nei, forsøket i dag var vel heller av det patetisk slaget. 

Elles var no turen fin den. Bevares. Sjølv om det var rimeleg sleipt i dag. Også opp den våte og bratte ryggen. Med 8-9 grader heime på morgonkvisten, kan ein jo tenke seg korleis det var på toppen med vinden i tillegg. Hausten er på full fart i fjellet.

Den eventyrlystne bukken og sonen kjem nok til rettes på ein eller annan måte. Folkekjære som dei er. Med mange turgåarar i Fossedalsområdet, er det nok nokon som kjem over dei og kan gi beskjed. Sjansane er elles mange framover for å finne dei. 

Ingen kommentarer: