tirsdag 26. september 2023

Ei god økt merking

Morgonstemning på Rinda i Stongfjorden

Nye merkestenger på ruta til Toreheia som ligg bakerst i bildet 
Vadet på Krikavatna midt i bildet
Ein av toppane på Yndestadhøgeheia t.h.

Vestover Yndestadhøgeheia
Hytta til Lasse V. t.h.

Krikavatna, Mangevatna t.v. og Skylefjellet

Ein kikk heim frå Yndestadhøgeheia (2)

I dag var visst einaste dagen med brukbart vèr på ei stund. Den måtte nyttast godt. Og sidan eg har teke på meg å merke ruta til Toreheia, som er fjelltrimpost neste sesong, vart dette eit utmerka turval. Oppstarten på den nye fjelltrimsesongen er forøvrig 8.oktober.

Ja, utan regn rann dagen. Rett nok delvis skya. Og frå trappa heime høyrde eg vinden dura oppe i Yndestadhøgeheia. Synnavind. Som tek godt oppe på nordsida av Stongfjorden. Medan det omlag er stilt nede på fjorden. Elles fløymde det jo vatn frå fjellsidene. Delvis i stien. Med ei god last på ryggen tok eg det ganske piano oppover. 

Ved hytta til Lasse V. hadde eg lagt att noko overskotsmateriell frå merkinga til TiTur Dalsfjorden posten på Yndestadhøgeheia i vår. Så då vart det å bere med seg eit lass til med merkestenger oppover. Stenger som eg fekk plassert ut litt etterkvart. Over vadet på Krikavatna, opp dalen og til topps. 

Eg tok meg ein liten rast bak varden i den heftige vinden på toppen. Og plasserte deretter ut stenger ned igjen den andre ruta. Over alle toppane på Yndestadhøgeheia. Her bles det skikkeleg heftig! Kom så til møtes med dei stengene eg fekk lagt ut under det som vart ein sanketur sist eg skulle merke. No fekk eg litt manko på stenger siste biten. Men det fiksar eg når TiTur posten blir teken ned 1.oktober. Her blir det ein avstikker med stenger til overs. Så då er 95% av rundtur-ruta til Toreheia fiksa. Ein god dags jobb!   

Toreheia merketur 260923 

Ingen kommentarer: