fredag 1. september 2023

Fjelltrimpostar 23/24 (?)

Ein liten kik på det som etter rulleringsplanen er nye postar på fjelltrimmen. Frå oktober av. Velkjende fjell for somme. For andre og vonleg nye fjelltrimmarar gjerne meir ukjende. (Litt merking må uansett til for å ferdast trygt). Eg hugsar eg gjekk denne komande runda mange gonger for nokre år sidan.... Denne sesongen får eg prøve å kome meg rundt... 😄

Elles reknar eg med Dag Tore og John kjem med oppdatert info om oppstart, og ei stadfesting på at dette blir gjeldande postar. 

Iallefall - lukke til med nye gode turar og god helse. Og hugs - det er ein god månad igjen av årets sesong. Den finaste tida i fjellet...

God helg i finvèret!

P.S. Bileta ovanfor er ikkje av heilt ny dato!

(Blegja er "frivillig" som post og blir ikkje rekna inn i runda)

Ingen kommentarer: