søndag 4. august 2019

Inga skoddelette

Vadet ved Krikavatna med lite vassføring

Klamt og skoddevått på Toreheia i dag

Krikavatna med vadet mitt i bildet

I dag prøvde eg å vente ut skodda. Det viste seg fånyttes. Til slutt tok eg turen på Toreheia for å sjå om eg kunne gå meg gjennom skoddelaget. Det gjorde eg aldri. På toppen var skodda tjukk. Ja som graut... Då vart det berre til ein rask trimtur opp og ned. 

Eg gjekk forresten forbi først naboen med følgje. Deretter eit vakse par oppe ved hytta til Wilken. Paret passerte eg på veg ned igjen òg. Då stoppa eg opp og slo av ein prat. Dei var glade for merkinga. Og skrytte av den. Eg gav dei vidare eit par tips på vegen opp i skoddeheimen sidan dei ikkje hadde vore på denne ruta før, men på Skylefjellet. Eg nikka bifallande då området fekk skryt. Etter ønskje om god tur, sprang eg berre heilt heim igjen...


Ingen kommentarer: