fredag 3. mai 2019

TiTur oppdrag

Øvre Fossedalen

Panorama frå Fossedalshengenipa i dag

Eg hadde avtalt tidlegare med John Lien om å få på plass boksen og boka for ein av postane til årets TiTur Dalsfjorden i Øvre Fossedalen. Dag Tore Mjåset hadde med seg boksen i går, så sidan eg hadde fri i dag tok eg turen. Og då frå Førdefjorden. Nærare bestemt i Skorva. Litt i symbolikk i det òg. Verda er som kjent ikkje stor. 

I same snuren tok eg med meg toppen på Fossedalshengenipa. For det er ei flott rute frå Markavatnet i Skorva til Fossedalshengenipa og vidare til Øvre og Nedre Fossedalen. Turen i dag tok 4 timar og 24 minutt. Inkludert fotostopp...😉

Temperaturen tilsa nesten vinter i dag. Og det er alltid litt spesielt å sjå nygrøne lier og snø samtidig. Så mykje snø var det ikkje kome. Men ein ca 5 centimeter. Dagen elles var for det meste ganske solrik. Men med litt skodde oppe på Fossedalshengenipa (sjå video på link). Ryggen opp var både våt og tørr med snø som tina. 

Fossedalshengenipa under den første hellaren nord for kloppa på Krokavatnet


Elles gjekk turen heilt greitt. Sjølvsagt ikkje folk å sjå ein fredag midt i arbeidstida. Men småflagga hang no oppe til pynt i Nedre Fossedalen, sjølv om det ikkje var folka heime. 

Det mest spesielle med heile turen var i grunn på brua i Dale der eg traff Olaug i bil med 3 andre damer. Dei hadde vore på eit møte i Dale. Eg var i utgangspunktet tenkt å ta skulebussen til Askvoll. Men som i går fekk eg haik. I Askvoll kunne eg ta bilen til Olaug heim, sidan ho kunne sitte på med Peter. Av og til klaffar logistikken perfekt. For eg likar alltid å gå ei anna rute heim enn den eg gjekk i frå. Alle vegar er som kjent ein omveg heim. Og berre eg ser Dalsfjorden - og alt det dere der...😊





Ingen kommentarer: