mandag 13. mai 2013

Skiftande skydekke...

 Blåfjellssåta
Ja, desse to bilda er tekne på same turen i ettermiddag...

"Han kappsprang med døden mot løa og slo han med knapt eit sekund" - 

Ja, slik kan eg nesten samanfatte turen på Bakkefjellet i ettermiddag. Eg såg det var reine ragnarokket på veg frå vest og sør då eg nærma meg toppen. Det var berre å gi full gass resten av stykket opp, og ned igjen gjekk det så fort som eg berre torde. Med full konsentrasjon gjekk det bra. Og eg nådde akkurat ned igjen til bilen då det braka laust med eit vanvittig regnvèr. Slikt er egentleg veldig moro. Ikkje det at det hadde gjort så voldsomt om eg fekk byga på meg, men det blir ein slags konkurranse med naturelementa som er litt artig. Som på Boge i gamle dagar då vi måtte skunde oss med å få inn turrhøyet før floa kom... 

Elles viser dei to bilda ovanfor kor skiftande vèret var. Ja, det er faktisk ikkje så mange minuttane mellom dei. Fin trim iallefall...


Ingen kommentarer: