tirsdag 21. november 2023

Ufatteleg hærverk...

Julegrana til høgre. Planta 1929.
Her er eit bilete frå 1957 frå Dalstunet. Året eg var fødd. Julegrana i bakgrunnen t.h.. Fotograf Atle Hjelmeland. Biletet ligg på Fylkesarkivet med denne teksten:: Herlege ungar, godt kledde i skinnluer og oljebukser. Snøen ligg endå i Dalstunet. Dei 
står framfor gamle stova til 'Bonden i Dale', som Johan Dale vart kalla. Den er diverre riven. F.v. Tove Fossedal, Per Dale, Frank Fossedal, Mona Thomassen, Olve Fossedal og William Dale.

Teikning Olav Skaar januar 1954 - julegrana t.v.

Etter å ha skrive dette blogginnlegget 12/11 om gamleløa og julegrana, kan eg berre konstatere at det tok 9 dagar før ein fann ut at julegrana måtte vekk. Vi som har vakse opp i Dalstunet for over 60 år sidan har hatt grana som eit kjært symbol for Dale. Den var ca 90 år.
Etter å ha styrt raseriet mitt i heile dag, og inn i mellom nekta for at det var sant at grana var vekke, tok tårene meg fatt då Roald Standnes posta det flotte biletet med julegrana i bakgrunnen. Ein tradisjon med jula er vekke for alltid!
Utan å henge ut nokon i gapestokken synest eg den nye ordføraren Leif Jarle Espedal bør gå ut å beklage det som har hendt. Timinga med saginga var usedvanleg dårleg vurdert.


Ingen kommentarer: