lørdag 9. mars 2019

Nysnø og tunge føter

Ganske sur vind på Toreheia i dag
 
Det bratte skaret ned til bygda

Krikavatnet i dag

Ganske så sur søraustvind i dag tidleg og rundt 0 grader heime. Eg valde igjen å gå opp heime i frå. Sytalaust det. Slepp å køyre nokon stad. Og finare turterreng enn på nordsida av Stongfjorden finn du ikkje. I dag med nydeleg nysnø og blå himmel.

Det var kome ein del snø i høgda sidan forrige helg då det var heilt snøfritt. (Foto til høgre frå forrige helg). Eg kan vel innrømme at snøen kravde sin mann. For det vart tungt frå Krikavatnet og til toppen. Fòksnøen gjekk fleire plassar til opp på knærne - i motabakkane er det rimeleg tungt. Eg gav meg difor å gå aust til Ytrevågefjellet. Eg gjekk i staden ned kanten over bygda til Yndestadhøgeheia og ned Selda. 

Elles er det vel ikkje så mykje å seie, ja, kanskje utan om at ei havørn fauk opp nokre meter framfor meg oppe ved kanten. Havørna er vanleg her oppe. Eg ser den ofte frå stoveglaset heime. Ramneparet som er her òg kakla på meg. Eg kakla tilbake... 😇Fin trim. 


Ingen kommentarer: