lørdag 18. februar 2017

Tapt (go)stav

 Ved kanten før Ytrevågefjellet.
Flokeneset i bakgrunnen.

Foto Ytrevågefjellet Toreheia 1802017
(go)staven min bles utfor kanten
på høgre sida av skåra til Stavestranda

I dag gjekk eg opp frå Vågane til Ytrevågefjellet og vidare til Toreheia med retur heim på Yndestad. Det var lett regn, litt skodde og kulingkast oppe på fjellet, men fullstendig snøfritt. Litt is hist og pist. 

Det kan gå på utstyret laust i vèrharde fjell. Slikt må ein rekne med. Men det var i grunn litt toskje korleis eg tapte eine staven min i dag. For då eg stoppa og tok eit bilde ved den bratte skåra ned mot Stavestranda, tok vinden like godt tak i staven då eg miste den ned framfor føtene, og blas han lukst ut føre. Han segla så fint ut i inkje vetta...Å gå ned etter han i den delvis frosne skåra tok iallefall ikkje eg sjansen på. Då kunne eg ha sigla til Stavestranda.... 

På Toreheia var det sludd i lufta. Ein sur vind i tillegg gjorde forholda ufyselege. Så eg sprang like godt til Krikavatna i eitt renn, sjølv om det var delvis tele i bakken nedover. Det var egentleg så surt at eg ikke fekk meg til å byte klede, men kom meg der i frå. Og frå Krikavatna og heim gav eg på det eg kunne. 

Surt og vått, men bra trim. (go)stavar har eg tre av no. Og endå fleire har dei på butikken... Eg får sjå kva eg torer meg til med nede i (go)stav-skåra til sommaren...;-)
Vadet på Krikavatna i dag



Ingen kommentarer: