lørdag 29. oktober 2016

Første snøen i fjellet...

Frå Moldura i dag


ds

Utsikt ved Størdalsstauren

Skuggen av Størdalsstauren mot Hogane
The waltzing trees

Eg tok den vanlege ruta frå Neset til Moldura igjen i dag. Eller det vil seie eg gjekk først bortom Fanafjellet, det er på same ruta, men ei litt meir austleg retning rett vest av Langevatnet (Stongfjorden) mot toppen.  

Det var steinkaldt her oppe i dag tidleg. På Moldura snøa og hagla det. I tillegg bles det ein solid vestleg vind. Eg skifta som vanleg klede på toppen. Kombinert ull og fleece frå Brynje, vindtett skjørt og to softshelljakker - i tillegg til vindtett hue og tjukke hanskar. Det kom seg då. Sjølv om drevet svei i fjeset...! 

Eg tok turen utom Størdalsstauren heim igjen. Her fann eg ein sau med tre lam... (sjå foto) og fekk gitt beskjed til eigaren. Diverre hadde eg ikkje noko særleg tid til å spele meg med i dag, så eg laut dei berre få fred. Vi får sjå kva som skjer i morgon... Det var nemleg jubileumsfest for Askvoll Musikklag, i Askvoll samfunnshus eg måtte få med meg. I tillegg hente mamma i Dale på førehand så ho òg fekk vere med. Sjå neste blogginnlegg i morgon....

Ingen kommentarer: