lørdag 16. august 2014

Moldura

Hello there...

Halvtamme sauer på Moldura

I dag tok eg turen til Moldura frå Stongfjorden, og vidare runda om Størdalsstauren og ned igjen på Neset. Vèret var delvis skya, litt sol til å begynne med, men det tjukna meir og meir til ut over dagen. Dei første regndråpane låg i lufta då eg kom ned igjen til fjorden. 

Det var ei veldig artig og spesiell oppleving å høyre kurring av ein orre oppe ved tregrensa. Eg kan ikkje minnast at eg har høyrt dette før midt på dagen i august. Eg tok opp ein liten snutt der ein kan høyre dette fenomenet hvis ein skrur opp lyden litt. 


Elles gjekk det mykje sauer på nordsida av Moldura. Også mange utover mot Størdalsstauren. Ei besetning var klårt meir sky enn den andre. Sauene på bildet ovanfor passerte eg på 10 meter avstand. Dei var veldig tillitsfulle.  

Hausten er på full fart i fjellet. Ja, det var ikkje akkurat nokon sommartemperatur i vinden der oppe i dag. Eg fekk fort av meg sommarhabitten på toppen. Ulltrøye, tynn vindjakke og jakke samt hue, var meir eigna påkledning. Også fargane er no i klår endring. Brunfargane er snart heilt dominerande. 

Fin trimtur !

Utsikt frå Moldura. Dokka t.h.

Størdalsstauren

Ingen kommentarer: