søndag 19. april 2009

Tidleg morgonstund

Frå Dokka i dag tidleg... Lett morgondis inn Dalsfjorden. Vi ser Eitrenipa, Blægja og Storehesten bakerst. Vardenova og Hekkelfjellet t.v. i midten, Kringla og Heileberget. Framme ligg Blåfjellet, Blåfjellsåta og Bakkefjellet Nok eit barnebarn har dag i dag. Sander til Margunn og Tor Ivar er 3 år. Så med tidleg avreise til Førde, tok eg ein morgontur på Dokka "før folk var stått opp"... Og så fekk Olaug seg ein tur etter at eg kom heim... Eg gjekk opp frå vassverket i Holmedal som vanleg. Men valde å gå bakken rett opp ved Vikastølen i staden for å gå opp til Nyksvatnet. Det var raskare, men tyngre. Morgonsola kom opp over Blåfjellsåta i bakkane her. Måltrasta kvitra om kapp frå toppen av trea. Men elles var det berre bruset frå elva som braut stilla. Ei nydeleg morgonstund. Eg skreiv meg inn i boka på toppen allereie 8.15. Ein lett søraust bris var frisk i kanten. Morgondisen fòr som slør over landskapet. Og litt skoddedottar låg på toppen av Atløynipa og øyane mot Florø. Snøen var hard som is og vitna om nokre kuldegrader i løpet av natta. Likevel var det sola frå ein skyfri himmel og det blå havet som slo ein mest denne morgonen. Nokre bilder måtte sjølvsagt til for å forevige denne flotte stunda, før eg sprang ned igjen same vegen eg kom opp. Då eg kom heim fekk Olaug avtalt med Sissel slik at dei òg fekk seg ein tur før vi skulle reise, medan Peter kunne leike med Markus. Så no er det snart tid for kaker og kaffi igjen. April er full av det meste...:-)
Fra Dokka 190409
"Early one morning just as the sun was rising..."

Ingen kommentarer: