lørdag 11. april 2009

Godt tima

Fossedalshengenipa og nye regnfylte skyer i dag tidleg (MMS) Brua over elva ved Leknesvatna i stad (MMS) I følge timesvarsla for vèret skulle det tilta med regn frå kl 13 i dag. Eg var difor tidleg (som vanleg...) avgarde på Eitrenipa for å booke denne inn for dagen, før regnet sette inn. Det bles jammen godt i høgda. Og eg hadde sjølvsagt vinden midt imot heile vegen inn nordsida av Leknesvatna. Det var ganske tungt! Men eg fann raskt ut at det var betre det, når eg fekk den i ryggen heim igjen, enn motsett...:-) Elles var det utruleg kor snøen hadde minka sidan eg var opp for nokre dagar sidan. Og forbausande nok var den ganske fast, både den som låg lengst nede, og oppe i skara. Breaktig konsistens... Så eg var ikkje særleg sliten då eg kom ned igjen. Og klokka? Den var ikkje meir enn 11.15 då eg sette meg i bilen..:-) Og regnet? Ja, det sette inn det når eg kom heim...:-)

Ingen kommentarer: