tirsdag 14. juni 2022

Eg stikk av...

Midtsommar-draumar

Nei, no stikk eg av! Himmel og hav for ei bløyte. Etter nokre dyvåte skoddeturar på fjelltrimpostane er det jammen godt å få skrive ut billettane til Kreta! Passa er brennheite. Eg treng eg sol og varme. Sleike sola! Så ved solsnu anten det er so eller so, ja så fær vi. Peter får halde fortet heime. Eg skal dovne meg på ei solseng med iskaffi og ei reise i Himalaya. Over 600 sider. Med kart og greier. Ei fin gåve frå Marie og Øyvind.  

No blir det vel til at eg går ei eller anna ravine. Samaria Gorge har eg gått tre gonger før (sjå høgremeny). Eller opp på ein topp der òg. I berre shorts. På morgonen før det blir for varmt.😀

Ahh - godt å tenke på. Kome seg vekk ei stund. Til sol og varme. Det trur eg vi alle har godt av! Sjølv treng eg iallefall ein pause frå strivæta og skodda. 

Nok ei våt bløyte i skodda i dag...





Ingen kommentarer: