mandag 19. november 2018

Allmuen og Skoddetur



Det lettar på heimveg



Litt om helga. Lørdagen gjekk med til ein tur til Dale og besøk til mor mi. Eg likar at vi treffest på Almuen (på gamle tomter) så slepp mor mi å styre med kaffi og tilbehør. Sillan (bror) og Tone stakk òg innom. Kjekt. 

Så var det klipp. Heldig som fekk meg ein time "På Håret". Godt kva som er gjort. Ja, så vart det sjakk - resten av dagen. Nesten. Iallefall før "Everest" blogginnlegget som ligg her før

I går morgon hadde eg eit håp om å kome meg over skodda på Toreheia. Det gjekk ikkje. Så det var skikkeleg skoddetur. Tjukk som f... mange plassar. Og som vanleg skein det opp då eg kom heime igjen. Irriterande. Men eg fekk no sveitte av meg. Ja, og så vart det sjakk resten av dagen....😉 Nesten. Ei fin helg iallefall.

Ingen kommentarer: