fredag 7. april 2017

Nye (gu)stavar

Traff desse sprudlande blide damene ved Svartevatnet i dag
  
Litt lettare ved Svartevatnet på returen
Tjukk skodde på Toreheia (og mesteparten av vegen). Legg
merke til nye Black Diamond stavar - the best there is...:-)
Det skar seg med nokre ekstra fridagar i påska. I staden fekk eg innvilga to feriedagar før påske. Som dei fleste sikkert har lagt merke til har vèret vore begredeleg i går og i dag. Ja, forsåvidt dei aller fleste dagane dei siste månadane. 

Gårsdagen, med silande regnvèr og skodde liggjande tjukk heilt i fjorden, gjekk med til litt indreteneste. Ikkje akkurat nokon feriesyssel som eg set pris på (ja, kven tykkjer vel det...) Men på ettermiddagen fann eg ut at eg skulle gå fruen i møte. Så eg kledde meg godt i skikkelege regnversklede og begynte å gå langs vegen til Askvoll. I piskande, høljande regn. Med kulingen til sine tider midt i mot. Og det enda faktisk opp med at eg gjekk heilt frå Yndestad til Askvoll før eg traff på fruen, og fekk haik heim att. Litt våt på føtene og somme plassar elles, men med ein god trimtur innabords. Så då var ikkje dagen heilt vekkasta likevel....

Morgonen i dag var avsett til ein sjekk hjå legen i Askvoll, og montering av nye sommardekk på bilen hjå Automarin. Etter å ha slappa av litt heime etterpå, tok eg så turen på Toreheia -igjen. Nok ein skoddetur. For n`t gong. Litt forbausa såg eg ferske spor i stien lenger oppe. Folk som måtte ha gått opp langs den merka ruta. Forklaringa åpenbara seg utanfor hytta ved Svartevatnet. Karen og Torgunn stod på farten ned igjen til bygda etter at skodda seig slik på. Ja, dei lurte på om det var eg som tok ho med meg... 😊Eg slo av ein god prat med dei, og knipsa eit par bilder. Deretter heldt eg fram opp gjennom skoddeheimen...

For å seie som det var - det var ingenting å sjå vidare oppover - ingenting utanom merka og stien, der denne er synbar. Trimmen derimot var god. Inkludert dei nye (gu)stavane som fekk sin jomfrutur.

Ingen kommentarer: