lørdag 13. juli 2024

Praktfull sommardag heime

Høgeheia


Peter ligg på fjorden

Yndestad-leikane


ds

Morgonstund har gull i munn- trilletur til Stong

Ja, i dag vart det endeleg sommar. Til gagns! Akkurat dagen vi trengte etter nokre heller dårlege sommarveker reint vermessig. Nokre ord og enkelte foto er vel på sin plass. Når eg ein gong har denne bloggen.

Eg starta med ein trilletur til Stong denne praktfulle morgonen. Blikk stille og sol frå skyfri himmel. Og eit foto frå den fine utsikta inst i fjorden måtte jo til. 

Deretter var det tid for bading inne i fjæra i Stongfjorden. Heile "gjengen" til Olaug. Smått og stort var på plass med masse kos og bading. No vart eg etterkvart litt rastlaus. Og med den flotte utsikta her er til Høgeheia der ute i synsranda så tok eg meg ein par timar dit.... Nydeleg.

Seinare vart det felles mat og kos, leikar og spel med alle i nabohuset som var komne. Veldig triveleg. Endå er kvelden ung. Men kan konkludere med at dette var ein perfekt sommar dag på Yndestad. 

Ingen kommentarer: