mandag 7. november 2022

Eitt år sidan

Dagens selfie


Dagens Alden

Ei einsleg småspove på Staveneset (nede t.h.)

Det er fin utsikt på Høgeheia

Ja, i dag er det forsyne meg eitt år sidan eg braut handleddet oppe i Kvamsnipa i Skorvemarka. Tida flyg! Heldigvis har dette blitt 95% godt igjen. Ei innplanta stålplate får eg ta med meg i grava. Ikkje noko heft... 😅

Olaug har "bakeveke" denne veka. Om det er noko som heiter det. Gjekk tom for flatbrød forrige månad. Så det kjem vel med. No vart det likevel høve til at fruen vart med meg på Høgeheia - igjen. Fint det. Det var heilt vindstille og opplett. 5-6 grader i lufta og overskya. Noko gjørmete mange plassar no. Men klede og sko er berre å vaske reine igjen. Kjekk trimtur! Så no er det berre å fyre i omnen og vente på flatbrøda...😃 

Ingen kommentarer: