søndag 25. februar 2007

MMS foto frå Toreheia 2502


Flott 3-4 timars føremiddagstur til Toreheia 713 moh rett opp frå døra mi! Det er lite snø i høgda her ute ved havet, Så toppane på 700-900 moh er greie å ta til fots. Dvs.greie og greie - lite smart å ha isbroddane hangande på veggen i kjellaren heime når det er is i høgda. Det var på hekta at eg kom meg opp på Toreheia i dag.

Mykje og sterk austavind hadde polert sør/austhellingane til reine skøyteisen og det var med naud og neppe eg tok sjansen på siste skaret opp...! Eg sigla skikkeleg 5-10 meter på isen eit par gonger og det er ikkje moro når steinar stikk opp av isen/skaren på ferda nedover på ræva...Men eg fann ein kam som delvis var dekt med is og stein og då kom eg meg opp.

Det er flott utsikt mot havet i vest frå Toreheia. Likeeins mot Skålefjellet, Moldura, Vardenova, Portafjellet i sør. Austover er det sjølvsagt Blegja og Kvamshesten som fangar auga. I nord ligg Florø og Ålfotbreen. Sjekk nokre bilder som eg knipsa.

Ingen kommentarer: