mandag 9. mai 2022

Fullt hus

Veldig bra jobb som er lagt ned på ruta til Røbua ved Flekkefjorden

ds

Fullt hus her i helga då Tora vart borgarleg konfirmert i Førde på lørdag. Og aldri så lite rørande med musikkinnslag, talar, diktlesing og eit flott framført pianostykke (eg er svak for piano...). Bilder og videoar held eg for privat. Det vart likevel tid til ein tur på Skylefjellet i går morgon. 

I dag gjekk turen til Kvamsnipa igjen. Det bles godt austavind på toppen gitt. Så då vart det rett opp og ned igjen der òg. Men det vart tid til ein aldri så liten prat med Mildrid då eg kom ned att i Mandelia. 

Det ligg endå ein del snø mot toppen av Kvamsnipa....

...men det er grønt på bøane i Skorvemarka

På ettermiddagen tok eg meg like greitt ein køyretur til Flekke og eit besøk på TiTur posten ved Røbua ved Flekkefjorden. Flott og enkel tur ut dit på god sti. Steinlagt og spikra gangvegar av tre over våte parti. Honnør til rette vedkommande! Veldig bra jobba! Eg traff fleire andre nøgde turgåarar.  Alle frå Holmedal med same turmål. Kjekt!  

desse steinane har ikkje kome hit av seg sjølv...

Ingen kommentarer: