torsdag 14. april 2022

Kortreist og nydeleg Skjærtorsdag i heimefjella

Utsikt frå Yndestadhøgeheia

Dagens selfie

Ei lita oppdatering frå påska så langt. For med huset fullt i folk i ei veke har det blitt lite blogging. Til sist i denne bloggen ligg difor nokre morgonturar til fjelltrimpostar. Mest her heime og på Fristadfjellet. Innlegga har lege på Facebook. 

Men i dag fekk eg meg ein skikkeleg rundtur i fjella her heime. Først til Yndestadhøgeheia og vidare til Toreheia og vest igjen til Skylefjellet. I perfekt ver. Vindstille og knall sol. Sikkert som mange andre plassar i dag. 

Jammen låg det meir snø enn eg trudde innover Yndestadhøgeheia og til Toreheia. Det vart eit slit. Og hadde det ikkje vore så fint ver hadde eg returnert. For trugane låg att heime. Og ski tenkte eg ikkje på i det heile teke. Så då vart det klyving opp og ned over hamrar der det var snøfritt. Andre plassar måtte eg forsere snøen nesten til knea. I motabakkane....

Men du verda kor fint det var å sjå ned igjen til bygda frå skavlane som hang ut for fjellet.... Og til Florø og til havs var det havblikk! Fantastisk! 

Under ligg ein bildeserie eg knipsa med mobilen. 

Foto Yndestadhøgeheia Toreheia Skylefjellet 140422

Ingen kommentarer: