onsdag 9. oktober 2013

Triggande minner

Utsikt frå oppstigninga på sørvestsida av Blegja

Det har vore nokre fjellfrie dagar i det siste. Grunna vèret og nokre private forhold. Men endeleg kan det sjå ut som det blir ei lette i haustregnet og skodda, så det går an å nyte hausten i fjellet igjen for fullt.

Eg fann eit bilde til LysandeStemningar i går frå ein flott tur 10.10.10. Det er jo på dagen tre år sidan i morgon. Det trigga meg ekstra å sjå denne bloggen. 

Etter korleis vèrmeldingane framover ser ut pr i dag, satsar eg på ein reprise av denne turen på lørdag. Men då med ein svipp oppom Kringla og til Fossedalen, i staden for retur til Rørvika. Aberet er sjølvsagt transport over Dalsfjorden, sidan det endå er eit par månader til Dalsfjordbrua opnar. Eg får høyre med broderen eller ein kvan om dei framleis har båten ute...

See U

Eg traff Steinar B med familie på turen 10.10.10

Ingen kommentarer: