mandag 13. desember 2010

Magisk på Gjelsvikefjellet

Sola står opp ved Eitrenipa.
Foto frå Gjelsvikefjellet i dag tidleg.

Var eg uheldig med ferievèret på fredag, var eg dessto heldigare i dag. Meterologen melde om snøbyger, men eg såg ikkje eit einaste fnugg. Rett nok var det kome nokre få i løpet av natta, men der eg gjekk, var det berre sol sol og atter sol. Så i dag var vèrgudane på mi side. Siste feriedagen for året, så det passa jo bra. 

Eg valde meg ut Gjelsvikefjellet i dag. Det var eit par veker sidan sist eg hadde vore opp. Innslaget av mildvèr forrige veke, hadde gjort stien opp gjennom Fesselia ganske så isete. Og det galdt nesten heile vegen til Selvikestølen. Her i frå låg det meir rein snø. Og ganske så djup. Men eg hadde teke med meg trugane i dag òg, så frå stølen her og opp forbi Gjelsvikestølen og til toppen, gjekk eg med dei på. Likar betre og betre å gå på trugar no. Er absolutt å anbefale.

I oppstigninga mot toppen stakk morgonsola opp rett aust for Eitrenipa. Fantastisk. Når dei første strålane slær inn i bakkane og fjellet får snøen eit gyllent og rosa skjer. Det er så utrulig flott. Psykologisk er det rein stimuli òg etter å ha vandra berre i skuggen. Det blir som ein dobbel premie i å nå både toppen og sola! Eit adrenalinkick etter litt sveitte...

Det var som i går usedvanleg stilt. Ikkje eit vindpust på toppen. Klårt og fint. Og eg var overhode ikkje sliten etter å ha nådd opp. Eg fekk ei kjensle av at det var for kort dette... Eg såg med lengt inn på Blegja og tenkte mitt... 

 Eg likar betre og betre å gå med trugar. 
Men akkurat her på toppen er snøen for det meste avblesen.

Black Diamond hanskane mine hadde falle ut av lomma mi ein plass mellom Selvikestølen og toppen. Eg valde difor å gå same spora ned igjen. Eg brukar alltid å vere påpasseleg med glidelåsar på lommane, men denne gongen hadde eg visst gløymt meg. Eg fann heldigvis igjen hanskane i eit bjørkekjerr ovanfor stølen. Vottane eg hadde med låg trygt i sekken, så dei brukte eg på toppen. Det var no ikkje så gale som på eit program eg såg frå Mount Everest hin dagen, der dei sa at mista du ein vott, så mista du ei hand...! Å halde orden i sysakene er viktig...:-)

Vel, det gjekk fint ned igjen òg. Ei kollbøtte rett nok, men ikkje verre enn at eg lo av heile seansen. Eg landa nemleg på hovudet ned i ein einerkave nokre meter nedanfor stien. (Kanskje får ein trening i å dette etterkvart òg...?) Slikt skulle ein jo hatt på video. Så hadde ein hatt noko å ledd av i ettertid. Kjempetur igjen...!


Fra Gjelsvikefjellet 131212
Utsikt mot Håsteinen og Førdefjorden.

Ingen kommentarer: