fredag 26. februar 2010

Toreheia igjen

Det skin av sølv i Stongfjorden i ettermiddag. Foto frå Toreheia.

Eg var heime med Peter i dag òg. Men i dag var han ikkje gira på nokon fjelltur. Så det vart til at eg gjorde litt indreteneste og heimlege sysler på morgonen. Sola kom kom altanen i 9.30 tida, og med sola på stoveglasa var det berre å skru av varmen i huset for det er merkbart kor den varmar no. 

Etter ein kombinert kose - og snopetur til Askvoll, der eg òg fekk køyrt bilen gjennom vaskemaskina på Esso`en, reiste Peter til ein kompis. Då vart det til at eg fekk bevege meg litt i dag òg. Så eg tok meg ein tur opp igjen på standardfjellet mitt. Det er ein grei tur som ikkje tek altfor lang tid. No set eg òg veldig pris på rennet ned igjen. Sabla kjekt. Eg føler meg mykje tryggare nedoverbakke no enn tidlegare i vinter. Og det tek ikkje lange tida heim igjen. Flott tur i nydeleg vèr...

Fra Toreheia 260210
Varden på Toreheia er etterkvart eit kjent utkikkspunkt


Ingen kommentarer: