lørdag 22. januar 2011

Skoddefull lørdag

Svortevikstølen eller Krokvasstølen ved Krokavatnet. 
Vi ser ein bit av Eitrenipa og Nordre og Søndre Kringla.
Foto 8/10-10

Ja, ja så vart det nok ein lørdag med elendig vèr. Skodda heng i fjorden og regnet plaskar ned. Ein skal jo vere rimeleg skrudd om ein dreg opp i fjellet ein slik dag, midt i januar. 
Eg såg korleis landet låg an i går, så eg var like godt av stad og kjøpte meg eit par joggesko til bruk på asfalt. Terreng-joggeskorna er for gode til å slite ut på asfalt. Ikkje er det same dempinga i dei heller. Så eg tok meg ein frisk joggetur til Osland og heim igjen i stad. For i allefall å få litt mosjon og frisk luft. Og opp bakkane til demma kjenner ein jo at pulsen blir raskare.... Herlig å få røynt seg litt, sjølv om det aldri kan måle seg med ein fjelltur....

Ingen kommentarer: