tirsdag 28. desember 2010

Den rosa timen

Nydeleg solnedgang over Skålefjellet i ettermiddag. 
Stongfjorden t.h. Foto kl 15.11.

Eg avspasserte ein time på jobb i dag, og køyrde ut igjen i Stongfjorden klokka 13.30. Eg kledde meg om i Førde, og hadde med meg det eg trong for ein tur opp igjen på Middagsnipa. Planen var å komme meg opp og ned før det vart mørkt. Og kanskje nå att sola på toppen før ho gjekk ned. 

Siste strålane for dagen oppe på kanten av fjellet.
Sola skin akkurat ned "rumpeakebakken" min
(med største oppløysing ser du spora)
Dette er første delen opp på ruta til Indrevågefjellet og Middagsnipa.

Då eg kom ut igjen på Osland, såg eg siste solstrålane oppe på kanten av fjellet. Men eg rekna som so at sola heldt seg ei stund til lenger og høgre oppe. Med det i tankane tok eg i litt ekstra opp den lange og tildels stupbratte bakken. Det fekk eg svi for lenger oppe mot toppen. For her var spora frå 2. juledag fòkne til med meir snø. Pusten gjekk som ein blåsebelg. Eg måtte stogge å puste på. 

 Den rosa timen over kjende fjell i aust.
Foto frå Middagsnipa kl 15.11.

Etter å ha kome meg vidare oppover slik at eg fekk toppen av Indrevågefjellet i syne, såg eg att sola. Ho skein endå. Rosa i lèten. Og strålane heldt seg akkurat til eg kom aust på toppen av Middagsnipa. Berre nokre minutt etterpå, gjekk ho ned aust av Skålefjellet. Flaks. Men jammen hadde eg stått på for å nå ho...

På veg ned igjen, vart himmelen rosa og raud der ute i vest. Og ikkje berre der. Om litt i aust og i nord òg. Den rosa timen.....! Perfekt tima. Det var som om varmen frå fargane på himmelen trengde rett i sjela....

Eg nådde ned igjen til bilen ei lita stund før det vart heilt mørkt. Nydeleg ettermiddagstur!

Fra Middagsnipa 281210

Ingen kommentarer: