torsdag 13. september 2012

Litt roundabout

Ho står der og skin i haustdrakta si...

Eg har teke meg eit par dagar av restferien min i dag og i morgon. Skikkeleg langhelg. Det same forresten neste helg. Og endå har eg visst ferie til gode....

Dagen i dag nytta eg bra då eg var oppom diverse toppar på fjelltrimmen. Vått og kaldt var det egentleg. Men sola dukka opp eit par gonger òg... Berre for å vise at ho faktisk eksisterte endå. Verst var det vel egentleg i går. Då var det både snøslette og vind i høgda. Og utan hanskar eller vottar vart det naglespreng. 

Så mykje er det vel egentleg ikkje å seie om desse turane. Det blir fort opp og fort ned igjen. Alt etter kor eg tòrer å sette fart på det våte og sleipe underlaget. Men nede ved Askelva i dag traff eg Ingvar S. som var ute på morgonturen sin. Vi vart pratande litt om skor, vèr og vind og trimmen. Han hadde kjøpt skorne eg anbefalte i sommar. Same sorten som eg sjølv har kjøpt opp igjen no. (Har slite ut nokre par av desse siste åra). No er det nok tid for anna skotype enn Inov8 slik forholda er om dagen då. Og etter å ha smurt fjellskorna mine to gonger med feitt, varma dei opp etterpå, og spraya dei inn med impregnering, har eg endeleg fått goretexen tett for nokre timar i væte. Har du ikkje tette sko, er det i grunn berre gummistøvlar som duger om dagen. For det er veldig vått i lendet. 

Etter å ha snakka med Ingvar på turen til Kultingane i stad, kom eg på den flotte sommarturen vi hadde med turlaget 28/6-09. Det var andre bollar det. Som turleiar for Fossevikja-Blegja-Hestad, med ein snur oppom Eitrenipa, er det ein av turane eg minnest med glede her i Askvoll. Eg fann likegodt fram igjen bildealbumet og bloggen frå den turen, og limer den inn her.

Ingvar Solheim i Fossedalen - sommaren 09. Toppen av Fløyen bak.  
Fra Fossevikja_Eitrenipa_Blegja 280609
bildeserie m/tekst

Blogg 28/6-09 her

Som sagt har eg eit par langhelgar no. Vèrmeldingane er langt frå dei beste. Faktisk ganske begredelege. Men eg reknar likevel med nokre postar på fjelltrimmen framover. Det nærmar seg slutten før neste sesong. Eg får gjere ein liten innsats no, sidan eg tulla vekk nesten 3 månader på jogging og andre fjelltoppar på ettervinteren...

Foto: https://goo.gl/photos/2eE8V4zYBKyAQe2R6

Ingen kommentarer: